לנהל עסק זה דבר מורכב. תשאלו את כל מי שמנהל עסק או שניהל אחד או יותר בחייו. ניהול עסק מצריך המון השקעה, הן נפשית והן פיזית, נפשית בגלל המתח הרב והאתגרים הרבים שבעל עסק עומד בפניהם ופיזית מכיוון שניהול עסק דורש לא מעט מאמץ פיזי, עבודה של שעות מרובות ולעיתים גם עבודת כפיים.

אחד הדברים שמעסיקים יותר מכל בעלי עסקים הוא תזרים המזומנים שלהם, הכסף שנכנס אל מול זה שיוצא. מי שלא מנהל את תזרים המזומנים שלו בצורה נכונה, עשוי למצוא את עצמו מחוץ למשחק די מהר ולא רק בלי עסק אלא גם עם חובות. כחלק מניהול תזרים מזומנים צריך מידי פעם לגייס כספים או למצוא מימון בדרכים יצירתיות, וניכיון צ’קים הוא אחד מהם.

צ’קים דחויים מלקוחות – מכה קלה בכנף או מתכון להתרסקות?

לבעל עסק מכל סוג שהוא יש לא מעט הוצאות. הוא צריך לשלם לספקים שהוא קונה מהם את הסחורה, הוא צריך לשלם לעובדים שלו משכורות, הוא צריך לשלם דמי שכירות על העסק עצמו, חשמל, ארנונה, מים והוצאות תפעול שונות. הבעיה אלו הוצאות קבועות שהוא לא יכול להתחמק מהן, ולפעמים הוא נדרש לשלם אותן במזומן או עם דחייה קלה. הבעיה היא שמהצד השני הוא צריך להכניס כסף, צריך לאזן את המשוואה ויותר מזה, להיות רווחי. הוא יכול לקבל צ’קים דחויים ללקוחות, מה שיוצר לו “בור” בתקופה של בין לבין.

יש לא מעט עסקים שבדיוק כך מצאו את עצמם בדרך למטה. העסק עבד מצוין והיו מכירות, אבל התשלום עליהן היה דחוי. זה הוביל לפער המדובר, פער שלא לכל אחד יש את הגב הכלכלי לעמוד בו, וחודש – חודשיים כאלו יכולים להוביל לבעיה גדולה.

האפשרויות המסורתיות

רגע לפני שנדבר על שירות ניכיון צ’קים לעסקים ננסה להבין מהן האפשרויות האחרות שעומדות בפני בעל עסק כזה, שמצד אחד יש לו הכנסות אך הן עתידיות ומצד שני יש לו הוצאות שהוא חייב לעמוד בהן.

האפשרות הראשונה היא לקחת הלוואה מהבנק. הרי מה יותר פשוט מזה? אז יש עם זה כמה בעיות. ראשית, הוא צריך להיות עם חשבון כזה שהבנק ירצה לתת לו הלוואה, ולא כל עסק מחזיק בחשבון “חיובי” בבנק. בנוסף, הלוואה מהבנק יכולה לקחת זמן. היא יכולה לקחת ימים ואפילו שבועות, ולא כל עסק יכול להרשות את זה לעצמו.

האופציה השנייה היא הלוואה מהירה מהבנק, מה שיכול להתבצע דרך הטלפון או האינטרנט. שוב, ישנה בעיה של מצב החשבון בעיני הבנק והאם הוא יאשר את ההלוואה. גם אם כן, הריביות שהבנקים גובים על הלוואות מהירות (לא רק אך בעיקר) הן מוגזמות לגמרי.

האופציה השלישית היא הלוואה חוץ בנקאית. יש היום לא מעט חברות כרטיסי אשראי כמו גם חברות ביטוח ואחרות שמספקות מימון לעסקים. בדרך כלל זה תהליך מהיר וזה לא חלק ממסגרת האשראי של הבנק, אך מצד שני, גם במקרה הזה הריביות הן גבוהות במיוחד.

כמובן שתמיד יש את האפשרות לקחת הלוואה מקרוב משפחה או חבר אבל אז עלולים לסכן את היחסים. אז מה האפשרות הטובה ביותר כשמחזיקים צ’קים דחויים? האפשרות הטובה ביותר היא שירות ניכיון צ’קים.

מהו שירות ניכיון צ’קים?

נקדים ונאמר, המושג “ניכיון צ’קים” עלול להישמע לרבים על גבול הפלילי. זה מעלה אסוציאציות של שוק אפור ועולם תחתון, אבל מדובר על שירות נקי לגמרי, שירות חוקי ומאושר שמאפשר לעשות שימוש בצ’קים הללו לפני תאריך היעד שלהם. ניכיון צ’קים לעסקים כשמו כן הוא, ניכיון של צ’קים וקבלת מזומן תמורתם, בניכוי עמלה של כמה אחוזים. מה זה אומר בפועל? בפועל זה אומר שאם יש לכם צ’ק דחוי ואתם צריכים מזומן, זו הדרך המהירה ביותר לקבל את המזומן הזה אליכם ליד. הנה כמה יתרונות של ניכיון צ’קים שאתם חייבים להכיר:

יתרונות

  • אשראי חוץ בנקאי – היתרון הראשון של שירות ניכיון צ’קים לעסקים הוא שהוא לא קשור למסגרת חשבון הבנק של העסק. זו הסיבה שניכיון צ’קים מתאים הן לעסקים עם חשבון בנק תקין והן לעסקים עם חשבון בנק בעייתי. לא משנה מה מצב העסק בבנק, הוא יוכל לנכות את הצ’קים הדחויים שברשותו.
  • מהיר ודיסקרטי – אתם הרי צריכים את הכסף כמה שיותר מהר ואין לכם זמן מיותר לחכות, וזו הסיבה שניכיון צ’קים מסחריים הוא בדיוק מה שאתם צריכים. שירות ניכיון צ’קים הוא שירות מהיר, שירות שמאפשר לכם לראות את המזומנים אצלכם בתוך זמן קצר. זה גם שירות דיסקרטי כך שאם אתם לא רוצים, אף אחד חוץ מכם לא יידע על זה.
  • העברה לחשבון הבנק – אם אתם רוצים שהכסף יעבור ישירות לחשבון הבנק שלכם אין בעיה. זה הרי שירות חוקי ואין שום סיבה שזה לא יקרה. אם אתם רוצים את הכסף במזומן מכל סיבה שהיא, זה גם כן אפשרי.
  • ריביות נמוכות – יחסית לענף המימון וההלוואות, זו דרך מימון זולה. הריביות הינן נמוכות יחסית ורוב ערך הכסף נשמר.
  • שיפור בתזרים המזומנים – זה אולי היתרון החשוב ביותר בכל הסיפור הזה. אתם הרי רוצים לשפר את תזרים המזומנים שלכם, רוצים שיהיה לכם כסף לשלם חשבונות, לשלם לעובדים שלכם וכמובן, לפתח את העסק, וניכיון של צ’קים דחויים יכול לסייע לכם לעשות את זה.

תזרים מזומנים יציב יספק לכם את השקט הנפשי לו אתם ראויים. הוא יאפשר לכם להמשיך ולעבוד כמו שצריך, לפתח את העסק בצורה טובה ולהגיע לתוצאות. לא לחינם יותר ויותר בעלי עסקים שצריכים מימון בוחרים את האופציה הזו בשבילם.