אם יש לכם עסק שאתם מנהלים וזקוקים למגוון של אפשרויות אשראי, אתם בוודאי מכירים את ההגבלות המוכרות של הבנקים ושל חברות אשראי לתזרים מזומנים. בשביל זה נועדהשוק החופשי וחברת גרין ארק שמחה להציע לכם את השירותים הטובים והאמינים שלה להבטיח לכם תזרים כזה בכל מצב, בכל מצב, בכל סיכון עסקי שלקחתם. אין כזה דבר להפסיד כסף בעסק שלכם כאשר אתם עובדים נכון עם השירות הכספי של חברת ניכיון צ’קים שמכסה אתכם כמו שצריך. כדי לדעת למה כדאי לעבוד אתכם כדאי לדעת את הדברים הבאים.

מהו ניכיון צ’קים, אחת ולתמיד

יש סטיגמה כזאת שרק צ’קים דחויים של לקוחות שלא נפרעו הם אלה שמספקים את התזרים הנחוץ כל כך לכל עסק. כשמגלגלים צ’קים כאלה מאחד לאחד מקבלים את הכספים שבזכותם אפשר להמשיך לנהל את העסק שלכם. אבל צ’קים דחויים, שהם למעשה התחייבויות מעולות של הלקוחות שלכם לתשלום עתידי, הם אלה שחברת גרין ארק עובדת איתם כדי שתוכלו לקבל מזומנים על חשבונם. הצ’קים נפרעים על ידי החברה מיד ולאחר בדיקה של העסק שלכם ורמת הסיכון שלו, ולפי זה גם נקבעת הריבית של החברה ולכן גם התשלום שאתם מקבלים מגלם ומבטא זאת. היתרון הברור שלכם הוא לקבל מזומן תמיד ובצורה שוטפת, ולכן ככל שהאיתנות הפיננסית שלכם מובטחת כך גם תוכלו לקבל תנאי אשראי ברורים ומובנים לעתיד.

למה זה כדאי להיעזר בשירות כזה?

אשראי במשק הוא אינו זול והוא נקבע לפי מידת האיתנות הפיננסית שלכם וגם האמינות. אלא שלא תמיד יש לכם אפשרות לשלוט בכל הפרמטרים האלה, ולכן גם חייביםלהמשיךלנהל עסק בתנאיםפחותודאיים ומאושרים. זה מה שמשחרר אתכם מיד מתלות בבנקים ובחברות האשראי שאינן נוחות תמיד למתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים. כשאתם נעזרים בחברה שידועה בסטנדרטים הגבוהים שלה ובאחוזי ריבית נמוכה במשק, אתם יכולים להמשיך לבנות עליהגם בעתיד, ולהמשיך לעבוד עם לקוחות שעובדים בעיקר בצורה כזאת. בדיקות האמינות של הלקוחות שלכם ושלכם הן הכרחיות בכל מקרה, והן עוזרות לכם בכל מקרה לדייק בעבודה שלכם עם לקוחות נוספים. כך שאתם יכולים לבנות תכנית עבודה לטווח הארוך על סמך האישור שניתן לכם בחברת ניכיון שיקים. אם זה לא יעזור בבנק זה יעזור לכם שם.

אשראי הוא החמצן הכלכלי שלכם                 

כל בעל עסק שרוצה לבנות תכנית תשלומים ועבודה זקוק לחברת אשראי אמינה כזאת שתוכלו לסמוך על הזמינות שלה, וזה לא משנה מה היא עושה. אין פעילות כלכלית בלי ודאות, ואנחנו רואים את זה במיוחד בזמן משברים כלכליים שעוצרים את הפעילות במשק ומקשים על המשך העבודה ועל תשלום לעובדים ולספקים. חברת ניכיון צ’קים מסחריים מציעה לכם לסמוך עליה כדי להמשיך את העבודה ולא להיתקל במעצורים כלשהם, בפשטות. במקום לשלם אחוזים גבוהים של ריבית ועמלות לחברות אשראי יש גם חברות מימון חוץ בנקאיות שמבטיחות לכם את האשראי שאתם רוצים, בבדיקות חיוניות אמנם אבל בצורה הרבה יותר נגישה לכם. זאת סיבה טובה מספיק לעבוד אתם ולאפשר לכם חמצן כלכלי גם כאשר אחרים אינם נהנים ממנו כמוכם.

למה כל אחד משלם בצורה שונה?

זה לא משנה כמה הבנק שלכם אינו מאמין בכם. אם אתם עסק שעובד ומראה את האיתנות שלו ואת הרצינות של מי שמנהל אותו, אתם נחשבים עסק כדאי וכלכלי מספיק. לכם מגיע אשראי ואתם יכולים ליהנות מכך בכל נקודה בזמן. אלא שלמרות זאת, העסק שלכם שונה מעסקים אחרים הן בגלל תרבות ארגונית וניהולית והן בגלל הצרכים שלכם. כמובן שגם פרופיל הלקוחות שלכם משנה. אם מדובר בלקוחות של סיכון גבוה, גם לחברת ניכיון שיקים זה משנה וזה קובע עד כמה תוכלו לקבל ריבית נמוכה על האשראי שתקבלו. זה מובן וברור, וזה חיוני. זה מבטיח לכם אמנם שיש מי שמוכן לתת לכם מזומנים, אבל הם יהיו יקרים יותר יחסית לעסק שאין בו לקוחות בעייתיים יותר מבחינת מוסר תשלומים. זה לא אמור להפתיע אף אחד, אבל זה אמור להסביר את ההבדלים בין שיעורי הריבית השונים שגובים מכל עסק בנפרד.

איך קובעים ריבית?

אם ההתנהלות שלכם מבטיחה ויציבה ואתם בהחלט עסק שיש לו יופי של מוצרים ושירותים ואתם מבטיחים איתנות פיננסית, אתם נחשבים גם לעסק שקל יותר לעבוד אתו בחברת ניכיון שיקים. כל עסקה נושאת סיכון משלה ולכן גם הריבית משתנה ונקבעת לפי ותק העסק, כמה הוא תקין ואינו נקלע לקשיי ניהול ובעיות שונות, ולכן גם אין בעיה לגבות ריבית נמוכה יחסית. לכם זה מבטיח שתוכלו תמיד לפנות ולקבל מה שמגיע לכם יותר בזול מהבנק ומחברת האשראי שלכם. זה שווה בהחלט להיות יציב ולנהל בצורה אמינה את העסק שלכם. כמו כן, יקבעו את הריבית לפי רמת הפעילות שלכם וגובה הסכום. ככל שהסכום של העסקה גבוה יותר כך גובים פחות ריבית משום שזה משתלם יותר.

עד כמה כדאי להכיר אתכם?

בדיוק כפי שיש לקוחות שמתקשים לשמור על מוסר התשלומים שלכם ואתם כבר מכירים אותם ונזהרים מהם, כך גם חברה לניכיון שיקים יכול לדעת אם כדאי לקבל מכם צ’ק עסקי. ההיכרות של גריקארק אתכם היא זאת שקובעת עד כמה יוכלו לקחת על עצמם את הסיכון הזה בקבלת צ’ק דחוי מכם ולכן מומלץ לעשות רושם טוב בעזרת תיק עסקי מרשים. זה נכון בכל מקרה ובכל צורה של התנהלות עסקית. יכול להיות שתקבלו שירות זול יותר אם יידעו שאתם עסק ששווה לתת בו אמון ולעזור לו להתקיים גם בימי משבר. יש מקום להיכרות אישית תמיד, אבל היא תתקיים רק על בסיס הפעילות העסקית שלכם.