אם את יזמית שהקימה עסק כדי להגשים חלום רב שנים. בוודאי תשמחי לשמוע שאין שום סיבה להיכנע למצב כמו משבר קורונה. חברת גרין ארק קיימת בדיוק בשביל זה, כדי לוודא שאת תוכלי להמשיך לעבוד וליהנות מתזרים מזומנים יציב ובטוח. ניכיון צ’קים מבטיח לך את הכסף שתצטרכי תמיד, בכפוף לבדיקה פיננסית ואמינות שלך העסק שלך ושל הלקוחות שלך. בניגוד למה שנהוג לחשוב, העמלות והריבית תשלמי לא חייבות להיות גבוהות והשירות שתקבלי יהיה בהחלט בסטנדרט גבוה ואיכותי, בדיוק כמו השירות והמוצרים שאת מספקת ללקוחות שלך.

בימים כאלה, שבהם הקורונה מאתגרת כל בעל עסק ומאיימת להוציא מכלל פעילות עסקים מבטיחים שיש להם אופק כלכלי ותעסוקתי, כדאי מאוד להכיר גם דרכים אחרות במשק שיכולות לעזור לך להציל את העסק שלך מקריסה ומהוות פתרון למימון עסקים. יש מה לעשות גם כאשר את נמצאת בעיצומה של אי ודאות ואת יכולה בהחלט להמשיך לתכנן תכניות עסקיות. הרי זה בדיוק המבחן שבין מנהל טוב שיודע שהוא יכול להיחלץ מהמשבר לבין מי שמרים ידיים ואינו מוכן להיעזר בגלגל הצלה שיכול לספק לו שירות ניכיון צ’קים.

הכירי את הפתרון הבטוח לתזרים מזומנים – ניכיון צ’קים

לכל עסק יש כמה דרכים בטוחות לגייס מזומנים כדי לנהל אותו. הדרך הטובה ביותר היא כמובן להתנהל מול הלקוחות והתשלומים שלהם, כאשר מדובר בלקוחות שמכבדים את ההתחייבויות שלהם ואינם נקלעים למשבר. כאשר יש בעיית תשלום מזומנים אפשר תמיד להיעזר ברזרבות או לבקש הלוואה או אשראי נוסף מהבנק, ולהיעזר גם בחברות כרטיסי אשראי או חברות מימון חוץ בנקאי לדי לספק את המזומן שנחוץ לך. הרי תשלומים לספקים ולרשויות המדינה אינם נפסקים ברגע שמישהו מהלקוחות שלך אינו יכול לעמוד בהתחייבות שלו ולכן עלייך להמשיך לשלם בכל מקרה. במקרים של הלוואות יש בעיה. את חייבת למלווה כסף את התשלומים, גם הם ללא עירבון כלשהו שמישהו ישלם לך בזמן. זה בדיוק מה שאנחנו חווים כעת במשבר הקורונה ונרחיב על כך בהמשך.

למה הקורונה מהווה איום על כל עסק?

בכל פעילות שוטפת של עסק אתן יודעות בדיוק מהו הביקוש וההיצע, וגם אם יש איזושהי חריגה מכך היא ברך כלל ניתנת להכלה. כאשר יש הפסקה מוחלטת בכמה חוליות של שרשרת הייצור והתשלומים, לא רק אצלך בגלל לקוח בעייתי אחד, הזמן הצפוי לפתרון מתמשך והופך להיות אי ודאות. לא ברור מתי המשבר יסתיים, לא ברור מה יהיה הסיוע במשק לעצמאים שיש להם עסק פעיל ותקין, לא ברור מתי יחזרו לפעילות הלקוחות והספקים ועוד יותר גרוע – לא ברור מתי כל מה שנעצר יחזור לפסים רגילים, ואם בכלל. אי אפשר לחזות את חזרת המשק לפעילות בתוך זמן קצר אבל אפשר להניח שבשלב כלשהו הוא יחזור לנוע וזה מה שאת מחכה לו יותר מכל. כל מה שנחוץ לך הוא אורך נשימה עד שהמשק יחזור לפסי הייצור כדי לענות לרמת הביקוש כמו פעם, וזה מה שניכיון צ’קים תמורת עמלה וריבית יכול לתת לך.

למה ניכיון צ’קים הוא פתרון רצוי?

צ’ק הוא שטר התחייבות שיש לכבד אותו לא משנה על ידי מי אלא מתי. ברגע שיש לכם תאריך פירעון יש מועד נקוב שמחייב את בעל החוב לשלם ולכן ניכיון הצ’ק יכול להיות ודאי. הדבר היחיד שאינו ודאי כעת הוא העמלה והריבית, שנקבעות רק על פי היכרות אישית של החברה שעושה את הניכיון עם העסק שלך ועם הלקוחות ששילמו לך. הצ’ק יכול להיות גם שלך, כמובן, ועדיין תצטרכי לכבד אותו במועד שנראה לך מתאים. יש לקחת בחשבון שהריבית והעמלה שייגזרו מכך יהיו בהתאם. כאשר החברה שעושה את הניכיון מרוויחה את שלה ועושה את הבדיקות ההכרחיות כדי לוודא שאפשר לעבוד אתך.

לך זה נוח למרות שתקבלי פחות ממה שציפית, אלא אם כן חישבת נכון. לחברת הניכיון זה בוודאי מעולה אם היא עובדת עם מי שנחשבת לבעלת עסק שמנוהל בצורה תקינה ויש לה מוסר תשלומים טוב. לך זה מבטיח שהעסק שלך לא ישקע גם בגלל קורונה או בגלל קריסה של לקוחות ובעלי עסקים אחרים שעבדו אתך, וכך תוכלי להבטיח שלא משנה מה יקרה, העסק שלך ימשיך לפעול ולשמור על המוניטין המקצועיים שלו.

מה חשוב לדעת על העמלות?

נהוג לחשוב שהעמלה על ניכיון צ’קים היא גבוהה בכל מקרה ואצל כל לקוח, אלא שהמציאות היא אחרת והיא נקבעת בחוזה ועל פי בדיקות מקדימות. לא יהיה מצבו של לקוח שאינו עומד בתשלומים שלו בדרך כלל דומה למצבו של לקוח שיש לו מוסר תשלומים גבוה, ומצב העסק שלו מבטיח מאוד. האיתנות והפעילות העסקית שלך ייקבעו לפי תכנית העבודה שלך ולפי מה שאת יכולה להציג כפעילות שגרתית תקינה. לא יכול להיות שיעור נמוך מאוד משום שזהו הרווח של חברת ניכיון השיקים, כמובן, אלא שהוא נקבע ומשתנה לפי האמינות והאחריות שמגלה בעלת עסק כמוך.

להיות לקוחה מבטיחה

אם את נקלעת למצב כמו משבר הקורונה מתוך מצב איתן ותקין שרק השתבש זמנית, ברור שכדאי מאוד לעבוד אתך. אם זהו מצב כרוני שבו את צריכה להבטיח כל הזמן את התשלומים ואת למעשה רודפת אחריהם, זה מצב שיקבע לך ריבית ועמלה גבוהות יותר. כך שהיום ברור שמשבר הוא הזדמנות גם בשבילך לתקן את ההתנהלות העסקית שלך ולנסות לצבור כמה שיותר רווחים. זה בדיוק מה שניכיון צ’קים יכול להבטיח לך – מרווח נשימה כדי שתוכלי לדעת בדיוק כמה כסף ייכנס אלייך בכל חודש, וכמה כסף תהיי חייבת לחברת אשראי ומימון חוץ בנקאי שמספקת לך את השירות החשוב הזה לתזרים מזומנים.