• לאון שרייבר 1, קרית מלאכי
  • 077-7297000
  • מימון בתנאים מועדפים
  • מענה מיידי
  • מימון בתנאים מועדפים
  • מענה מיידי

מימון יבוא \ יצוא

דף הבית מימון יבוא \ יצוא

במציאות בה הכלכלה העולמית הופכת כל הזמן מחוברת יותר וכאשר המשק הישראלי נסמך בצורה ניכרת על ייבוא וייצוא של סחורות ומוצרים, עולה הצורך בפתרונות מימון חכמים ומתאימים לתהליכי מסחר אלו. חברת גרין ארק מתמחה במימון של ייבוא וייצוא ויודעת לבנות ללקוחותיה פתרונות מותאמים אישית ומדויקים אשר מפשטים ומקלים על עסקאות סחר בינלאומיות. בנוסף, גרין ארק משתייכת לקבוצת ביכורי השדה ולקבוצת נטו, מה שמקנה לה יתרון תחרותי אדיר הן בגיוס הון זול והן בידע מקצועי ללא תחרות לגבי היבטי ייבוא וייצוא במשק הישראלי.

מימון ייצוא

כאשר חברות מייצאות סחורות לחו”ל, תנאי תשלום ארוכים יכולים בהחלט ליצור אתגרי תזרים מזומנים. העלות המושתתת על העסק של ייצור, שילוח והובלה של הסחורה עוד לפני שקיבל בפועל את התשלום היא כמובן בעייתית ומקשה על ניהול פיננסי יעיל (הבעיה קיימת גם בצורתה ההפוכה גם לייבוא כמובן). מימון תהליכי ייצוא מסייעים לחברות ועסקים לשמור על תזרים מזומנים חיובי ויציב גם בהקשר של ביצוע עסקאות סחר בינלאומי מורכבות.

אנו בחברת גרין ארק מתמחים בייצוא תוצרת חקלאית ובמימון חוץ בנקאי מותאם אישית של מהלכי ייצוא. אם אתם מחפשים סיוע פיננסי באשראי הקשור לעסקאות ייצוא, כמו גם ליצירת תנאי סחר טובים יותר מול גורמים בחו”ל ושינוע סחורות בדרך זולה ומהירה יותר – אנו בהחלט הכתובת לכך.

 מימון ייבוא

כל מי שעוסק בייבוא מוצרים לארץ מכיר את ה”פלונטר” הפיננסי בתחום. העסק רוכש מוצרים מספק בחו”ל ונדרש לתשלום מלא או חלקי מראש, אך הזמן בין רכישת הסחורה מחו”ל ועד להגעתה ומכירתה ללקוחות בישראל יוצרת פער פיננסי שעשוי להיות מאתגר במיוחד. עסקים רבים נדרשים ללהטוטים פיננסיים למיניהם כדי בכלל לממן עסקאות ייבוא ויש אשר ממש קורסים עקב הפער הפיננסי המובנה הזה.

חברת גרין ארק מספקת פתרונות מימון לתהליכי ייבוא ומגשרת על הפער בין התשלום לספק למכירה ללקוחות. במקום לתת ביטחונות או שעבודים נוספים לבנק, אנו נשמח לספק לכם קו אשראי נוסף במהירות וביעילות. מימון ייבוא משמש למשל להפקת מכתב אשראי לספק בחו”ל, העברת תשלום לספק בחו”ל או מימון עלויות שחרור הסחורה מהמכס.

מימון ייבוא עם חברת גרין ארק מאפשר לעסק שלכם לקבל את “החמצן” הכספי שהוא זקוק לו לעסקת ייבוא, בריביות נמוכות ותחרותיות ובתנאי החזר נוחים המותאמים אישית אליכם.

 

לצילום / העלאת צ’ק
יש לך צ’ק דחוי? שלח צילום שלו לתשובה מיידית