כדי לקבל מזומנים לא תמיד צריך ללכת לכספומט ולהוציא כסף. יש לכל בעל עסק את הדרכים שלו כדי לקבל אשראי ומזומן לשלם לספקים ולעובדים. אם אתם מכירים את האפשרות של ניכיון שיקים, כדאי להכיר את גרין ארק, חברה שמבטיחה לכם מזומנים על בסיס היכרות אישית עם העסק שלכם והאמינות של העבודה שלכם. ללקוחות שלכם יש אמנם חלק בשיקולים אם לגבות מכם ריבית זולה או יקרה, כמובן, אבל ככל שההתנהלות של העסק שלכם אחראית ויציבה, אתם יכולים לקבל ריבית הרבה יותר נוחה ממה שחשבתם. זה בדיוק מה שגרין ארק מבטיחה לכם ומוציאה לפועל בסטנדרטים הגבוהים שלה.

למה ניכיון צ’קים הוא הדרך הבטוחה לקבל מזומן?

יש שתי דרכים להתנהל עם צ’קים דחויים – להפקיד אותם ולחכות לפירעון שלהם, כאשר הסכומים שלהם עומדים לרשותכם רק במועד הנקוב בהם, או להפקיד אותם בחברה לניכיון שיקים ולשלם ריבית על המזומן שניתן לכם במקומם. זה תלוי בכל עסק עד כמה הוא זקוק למזומנים האלה ולכן אם אין לכם דרך אחרת וחברות האשראי והבנקים שיש אינם מוכנים ללכת לקראתכם, זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח את תזרים המזומנים שלכם. זה השירות הטוב והחוקי והאמין ביותר שתוכלו להיעזר בו בשוק הפרטי והחופשי, מבלי לחשוש ומבלי להיות תלויים בלקוחות שאינם עומדים לכבד את ההתחייבויות שלהם במקרים מסוימים. בשביל זה יש חברה כמו גרין ארק, למשל, כזאת שיכולה לתת לכם גיבוי של מזומן בזמן הנכון.

מה קובע את הריבית?

יש כמה פרמטרים שקובעים את הריבית שמשלם כל בעל עסק שמוסר צ’קים דחויים לניכיון לחברה ייעודית. ההיכרות האישית של החברה עם העסק ועם ההיסטוריה שלה קובעת בראש ובראשונה עד כמה ירצו לעבוד עם העסק ועם אנשיו. זה חשוב מאוד לדעת שאין כזה דבר לנהל עסק בצורה כושלת ולהיחלץ מזה בעזרת ניכיון שיקים דחויים. אין אף חברה שתסכים למסור מזומנים למי שאינו שומר על העסק שלו ומנהל אותו בצורה תקינה מאוד. זה כולל את ההיסטוריה של העסק וזה כולל את התכניות של בעל העסק כיצד לשקם אותו או כיצד לעבוד ביום יום. הרי עסק צריך שתהיה לו תכנית עסקית ותכנית עבודה, לוח זמנים להשגת יעדים וגם צורת עבודה אמינה ואיתנה עם הלקוחות והספקים שלו. זה אמור לתת לחברת הניכיון תמונה מלאה על האפשרות שלו לעמוד בתשלום הריבית ולהמשיך אתו לעבודה שוטפת גם בעתיד.

איך עובד עסק עם תשלומים דחויים?

אם אתם בעלי עסק כבר זמן רב, אתם יודעים שכבר ראיתם הכל ואי אפשר לחדש לכם. אתם שומעים את התירוצים של לקוחות קבועים שאינכם רוצים לאבד כי בסופו של דבר אתם בכל זאת מוכרים להם, ואתם שומעים את כל האחרים נאנקים תחת עול תשלומים לבנקים על הלוואות ואוברדרפט ועמלות שאינכם רוצים לשלם. בעל עסק יציב ואיתן הוא כזה שגם לא מוכן לצבור חובות סתם, אלא לעבוד אך ורק עם מה שיש וזה בהחלט אפשרי. אפשר בקלות לעבוד עם ההתחייבויות של לקוחות שונים שמשלמים לכם, גם אם בהתחייבויות דחויות ועתידיות. השאלה היחידה היא איך לבנות תכנית עבודה לעסק שאינה מושפעת מתנודות ומתלות באחרים, אלא מבטיחה תזרים מזומנים תמיד.

שווה להיות יציב

היצירתיות העסקית בישראל היא באמת משהו שאפשר ללמוד ממנו. לא סתם אנחנו נחשבים לאומת סטרט אפ ולא בכדי נפתחים פה כל כך הרבה עסקים וחברות בכל שנה. יש משהו מאוד ממריץ ומדרבן בעצמאות כלכלית, אלא ששינויים כלכליים בעולם יכולים למוטט זאת בכל רגע אם לא יודעים לבנות את העסק נכון. זה בדיוק מה שהופך אץ החברות לניכיון צ’קים לכל כך נחוצות, כדי להבטיח שגם בזמנים כמו תקופת קורונה כלכלית תוכלו לשלם לעובדים ולהחזיק את העסק חי ופועל. בימים כתיקונם אתם בכלל לא צריכים להשתמש באמצעים מאוד קיצוניים כמו שימוש בצ’קים דחויים, אבל אם התשלומים אצלכם גבוהים על כל עסקה זה ברור למה אתם צריכים להיעזר בגלגל הצלה כזה. לכן, היכרות עם חברת ניכיון שיקים והבטחה שאתם מנהלים את העסק שלכם בצורה תקינה מבטיחה לכם אפשרות נגישה יותר לתשלום מזומנים. זה מחייב אתכם למוסר תשלומים בעצמכם ולא אמור להיות בעיה אם אתם עובדים נכון.

לבנות מסד לקוחות

כשאתם בונים את מסד הלקוחות שלכם ועל סמך זה מזמינים גם חומרי גלם ומבטיחים תשלומים לספקים, זה אומר שיש לכם היכרות אישית עם הלקוחות שלכם ומה שהם מסוגלים לו. זה מחייב אתכם גם לבנות מגוון גדול יותר של לקוחות שחלקם משלמים בצ’קים דחויים וחלקם באשראי אחר, וחלקם משלם מיד. זאת האחריות שלכם לבנות תכנית עבודה כזאת שמבטיחה את המשך העבודה שלכם אתם. כך שבניית תכנית תשלומים נבונה גם לבנקים שהלוו לכם כספים היא מחויבת המציאות.

כיצד עובדים נכון בעסק?

הדרך הטובה והעדיפה ביותר היא כמובן להימנע מהלוואות ובניית תכנית עבודה שנשענת על לקוחות ודאיים, אבל זה לא עובד כך בעולם ואין לכם סיבה לעבוד אחרת מהנהוג. אחרי הכל, אם יש לכם עסק שיש לו מוצרים ושירותים שמתחרים בחברות דומות בעולם אתם רוצים להבטיח ללקוחות שלכם את הטוב ביותר מבלי לדחות אותם ואת הכסף שלהם. הפעילות שלכם יכולה להיעזר בפתרונות כמו ניכיון צ’קים מדי פעם אם רק העסק שלכם יהיה יציב מספיק ולכן מומלץ גם להיעזר ביועץ עסקי שעוזר לכם לבנות את תכנית העבודה שלכם וייעץ לגבי מימון חוץ בנקאי. זה גם מה שיגביר את האמינות שלכם בעיני חברת ניכיון צ’קים דחויים וישפיע בוודאות על גובה הריבית שתידרשו לשלם לה.